Gânduri la aniversarea celor patru ani Caracteristici
Îmi spun adeseori că m-am născut pentru comunicare, iar acest fapt îmi oferă unele certitudini. Comunicarea...
Îmi spun adeseori că m-am născut pentru comunicare, iar acest fapt îmi oferă unele certitudini. Comunicarea...
A mai trecut un an. Primăvara ne aduce o bucurie aparte, e momentul nostru de...
Ziua de 8 martie are o semnificație aparte pentru fiecare dintre noi. Unii vor să-și...
În noiembrie 2014, Fashion Days a sărbătorit primii cinci ani pe piață, iar pentru această ocazie a lansat campania hiFIVE cu premii pentru clienți, pentru cei care îi sunt alături. De-a lungul timpului, Fashion Days s-a poziţionat ca un jucător important al pieței de comerţ electronic din Europa Centrală și de Est având peste șase milioane de utilizatori și rezultate financiare și operaționale mereu întrend ascendent.
Aceste reușite i-au adus supranumele de “cea mai mare destinație de shopping din Europa de Est”. Un pas important în strategia de dezvoltare care a contribuit la această evoluție a companiei a fost schimbarea modelului de business. Fashion Days a evoluat de la un club de shopping pe bază de invitație care oferea campanii limitate în timp și cantitate, la o destinaţie de shopping deschisăpublicului larg în care clienții au la dispoziție o gamă variată de peste 500.000 de produse de la peste 1.000 de branduri.
De asemenea, Fashion Days oferă acces la produsele comercializate online prin aplicații pentru iPad, iPhone și Android.