Gânduri la aniversarea celor patru ani Caracteristici
Îmi spun adeseori că m-am născut pentru comunicare, iar acest fapt îmi oferă unele certitudini. Comunicarea...
Îmi spun adeseori că m-am născut pentru comunicare, iar acest fapt îmi oferă unele certitudini. Comunicarea...
A mai trecut un an. Primăvara ne aduce o bucurie aparte, e momentul nostru de...
Ziua de 8 martie are o semnificație aparte pentru fiecare dintre noi. Unii vor să-și...
În perioada 11-13 mai 2015, s-a desfășurat GPeC Summit. A atras peste 850 de participanți constând în specialiști, antreprenori sau clienți ai industriei de e-commerce și a fost, totodată, o ediție specială. S-au împlinit zece ani de la intrarea pe piață a celui mai important eveniment de comerț electronic din România, ocazie cu care a fost invitat special Neil Patel, cofondatorul CrazyEgg, HelloBar și KISSmetrics și omul din top 10 marketeri online la nivel mondial, potrivit Forbes.
El a prezentat o serie de strategii care optimizează sistemul de comunicare al business-urilor online cu publicul țintă.
Un alt eveniment important din cadrul GPeC Summit a fost asigurat de Radu Vîlceanu, director și cofondator Content Speed. El a lansat și vorbit despre platforma Content Speed StartUp, prin intermediul căreia agenția de e-commerce full service pune la dispoziția utilizatorilor un spațiu digital unde aceștia pot să-și creeze, promoveze și optimizeze afacerile online. ContentSpeed a adus în premieră în România conceptul magazinului online de închiriat, începând de la 35 de euro pe lună.
Prima zi de GPeC Summit s-a încheiat cu o sesiune extraordinarǎ, pentru prima oarǎ în Romania, în cadrul căreia Neil Patel, Chris Goward, Craig Sullivan, Simo Ahava și Ivan Mazour au fost pe aceeasi scenǎ și au răspuns întrebărilor moderatoarei Raluca Radu, coorganizator GPeC, precum și celor adresate din partea publicului. Urmǎtoarele douǎ zile au fost dedicate workshopurilor specializate: nu mai puţin de 13 workshopuri în paralel în care s-au dezbǎtut subiecte precum: optimizarea conversiilor, creșterea vȃnzǎrilor prin Facebook, inbound marketing, strategii de business, tool-uri e-commerce, m-commerce, PPC etc.